sábado, 1 de octubre de 2011

Balmes

El meu pas del col.legi a l´ensenyament secundari va ser tota una demostració de vitalitat. Per diverses raons que primaven una pressumpta fama, vaig anar a parar al Jaume Balmes. Aquí vaig començar a adonar-me´n que moltes de les coses que m´havien explicat fins llavors, no eren així. Influeix l´edat i les ganes intrínseques de conèixer i anar-en-contra-de, la situació socio-política (any 1978), les meves inquietuds, els 14 anys,etc. Vaig tenir i viure moltíssimes situacions vitals, intenses, de coneixment de mi mateix, del meu entorn, de la sexualitat, de l´anar en contra del establishment, del així perquè ho dic jo, del compromís, dels amics, de la política, etc. que malgrat moltes coses poc normals, em fa valorar molt positivament aquesta època, en què més endavant va suposar fins i tot treballar i estudiar alhora. Els primers amors, les primeres reunions de caire polític, ser escollit delegat de curs, representant per la coordinadora, enfrontaments, primeres festes, el meu primer concert musical, discussions filosòfiques, Barcelona la nuit, el compromís, la música, i tantes coses. Era una descoberta brutal per un nen com jo. M´ho vaig passar molt bé.

No hay comentarios:

Publicar un comentario